💰💰💰این همان ماشین پول سازی شما می باشد💰💰💰

تعداد زیادی از عوامل روانشناختی وجود دارد که در کنار یکدیگر دست به دست هم می دهند و کار می کنند مثل کمبود، اثبات اجتماعی، ترس از دست رفتن، حرص و آز، اختلال در دسترس بودن، حسابداری ذهنی - یک عامله از اصول مالی و رفتاری نیز هستند که باعث ایجاد رقبت در مشتری و در نهایت خرید بیشتر از فروشگاه شما می شوند! اما نتیجه نهایی؟ مشتریان خیلی بیشتر از آنچه که در ابتدا برایشان آمده است و قصد خرید داشته اند را خرید می کنند و این اتفاق برای هر مشتری بصورت خودکار اتفاق می افتد!!!

مشاهده دموی مدیریت افزونه تماشای ویدئو آموزش و معرفی

ویژگی های شگفت انگیز افزونه پیشنهادات هوشمند

پیشنهادات Upsells 

این تکنیک بازاریابی شامل فروش کالای گران تر به مشتری است. به عبارتی او را متقاعد می کند که با پرداخت پول اضافی کمتری، محصول بزرگتر/ بهتر/ اضافه دریافت خواهد کرد.

پیشنهادات Cross-sells

یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی پیشنهاد محصولات مطابق با آن چیزی که مشتری سفارش داده است، می باشد. (همچون سفارش قالب، گلس و … یک گوشی)

پیشنهادات Downsells

یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی فروش پایین است. با توجه به بودجه مشتری، پیشنهاد محصول ارزان تر متناسب با آنچه مشتری انتخاب کرده.

One time offers

هر پیشنهاد فقط یک بار داده می شود و دیگر تکرار نشود. (پیشنهادات استثنایی را در صفحات مختلف یا بعد از خرید موفق به مشتری نشان دهید و تاکید کنید این پیشنهاد فقط در همان لحظه معتبر است)

دیگر ویژگی های افزونه پینهادات هوشمند

Backend promotions

تبلیغات پشت صحنه (کاربران نمی توانند متوجه شوند در چه شرایطی و طبق چه قوانینی با پیشنهادات هوشمندانه شما مواجه می شوند و به همین علت همواره سعی میکنند این پیشنهادات را از دست ندهند)

Buy one Get one offers

دریافت یک پیشنهاد با خرید (براحتی کاربر را مشتاق میکنید که در صورتی خرید کرد باز یک پیشنهاد دیگه به اون میدید و باز دوباره خرید میکنه بدون اینکه متوجه بشه!)

ایجاد قوانین هدفمند و قدرتمند تر برای پیشنهادات

پیشنهادات هدف بر اساس کاربران - چه اینکه آنها ثبت شده اند، چه مدت مشتری بوده اند، چه محصولاتی قبلا خریداری کرده اند و موارد بیشتر دیگه!قابلیت تنظیم پیشنهادات هدف بر اساس وضعیت سبد خرید، محتویات، دسته ها و مقدار کل

قابلیت تعیین نوع نمایش گردونه

این که آیا شما می خواهید گردونه را روی دکمه کلیک کنید قرار دهید، یا از طریق خروجی کاربر، یا بلافاصله با ورود کاربر به نمایش بگذارید یا یک تایمر دلخواه بعد از ورود کاربر به او نمایش دهید یا حتی با اسکرول کاربر به پایین صفحه گردونه را به او نمایش دهید!

پیشنهادهای دنباله دار

آیا میخواهید زمانی که یک پیشنهاد پذیرفته میشود، یک بار دیگر نشان داده شود؟ یا اگر یک محصول downsell رد شود؟ آیا می خواهید به یک آدرس دیگه هدایت شوید؟ افزونه پیشنهادات هوشمند به شما اجازه می دهد تا توالی های دنباله دار funnel و انعطاف پذیر را طراحی کنید.

قابلیت ساخت قالب های ایمیل سفارشی

شما میتوانید زمانی که کاربران برنده یا بازنده شدند، یک ایمیل شخصی به کاربران ارسال کنید. همچنین شما حتی می توانید اطمینان حاصل کنید که جایزه فقط از طریق ایمیل ارسال می شود و بر روی صفحه نشان داده نمی شود.

افزونه پیشنهادات هوشمند چگونه کار میکند؟

1.

ساخت پیشنهاد

2.

به نمایش گذاشتن پیشنهاد

3.

سودآوری فوق العاده بالا 💰💰

img

ویدئوی معرفی و آموزش استفاده

شما میتوانید در زیر با کلیک بر روی دکمه مشاهده دمو مدیریت افزونه، وارد مدیریت افزونه شوید و با قسمت های مختلف افزونه بطور کامل کار کنید و همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه تماشای ویدئو آموزش و معرفی از آموزش تصویری و فارسی افزونه به مدت 38 دقیقه استفاده نمائید

مشاهده دموی مدیریت افزونه تماشای ویدئو آموزش و معرفی

سوالات متداول در مورد افزونه پیشهادات هوشمند

  • 1. وقتی روی لینک پذیرش یا رد در پیشنهاد کلیک میکنم، من یک صفحه 404 دریافت کردم خطا یافت نشد و هیچ چیزی به سبد اضافه نشده است.

    آن پیشنهاد را ویرایش کنید و به توضیح پیشنهاد بروید. به تب متن بروید و بررسی کنید که آیا کد کوتاه پذیرفته شده و رد شده دارای نقل دوتایی در اطراف آن است یعنی باید آن به صورت زیر نوشته شود, برای پذیرش : برای رد : اضافه کردن نقل قول های دوگانه اگر در حال حاضر ندارد و پیشنهاد را ذخیره کنید. سپس پیشنهاد را بررسی کنید. لینک پذیرش & رد در حال حاضر درست کار می کند (به طور پیش فرض، نقل قول های دوگانه باید در اطراف کد کوتاه وجود داشته باشد اما در بعضی موارد آن اضافه نمی شود و پس از آن شما باید آن را به طور انحصاری اضافه کنید).

  • 2. من نمیتوانم پیشنمایش پیشنهاد را وقتی روی دکمه «پیشنمایش تغییرات» کلیک میکنم ببینم.

    یکبار افزونه پیشنهادات هوشمند را غیرفعال و فعال کنید و سپس بررسی کنید. اگر هنوز کار نمی کند، پیوندهای یکتا را یکبار ذخیره کنید، به عنوان مثال به صفحه داشبورد وردپرس -> تنظیمات> پیوندهای یکتا بروید و روی «ذخیره تغییرات» کلیک کنید. بعد از این فرآیند آن کار خواهد کرد.

  • 3. پیشنهاد را نشان نمی دهد / من نمی توانم پیشنهاد را ببینم.

    لطفا بررسی کنید: 1. اگر شما از آخرین نسخه افزونه پیشنهادات هوشمند استفاده نمی کنید 2. اگر فیلد محصول پیشنهاد شده در هنگام ایجاد یک پیشنهاد خالی باشد 3. اگر محصول پیشنهاد شده مخفی باشد و گزینه نمایش پیشنهاد برای محصولات مخفی در ووکامرس-> تنظیمات -> پیشنهادات هوشمند به خیر تنظیم شده باشد 4. اگر محصول پیشنهاد شده در انبار موجود نیست 5. اگر هیچ کدام از گزینه ها که پیشنهاد در کدام صفحه نمایش داده شود تیک نخورده باشد 6. اگر پیشنهاد قوانین پیشنهاد را رعایت نمی کند 7. سعی کنید پیشنهاد را از درون خطی به پاپ آپ یا بالعکس تغییر دهید 8. اگر قوانین متعددی در پیشنهاد دارید، پس مطمئن شوید که همه قوانین پیشنهاد شده راضی می کنید، زیرا تمام قوانین استفاده و عمل می کنند (بیشتر از اینجا) 9. اگر مشتری پیشنهاد را قبلا پذیرفته یا رد کرده باشد، پیشنهاد تنها یک بار در یک نشست خاص قابل مشاهده است. مشتری می تواند دوباره همان پیشنهاد را هنگامی که مجدد وارد سیستم شود (کاربران ثبت نام شده) مشاهده کند. برای کاربران مهمان، همان پیشنهاد مجدد زمانی که کاربر مرورگر خود را ببندد و دوباره مرورگر خود را باز کند پیشنهاد را می بیند، به عنوان مثال بعد از بازدید بعدی از سایت شما 10. اگر هر خطایی در کنسول مرورگر وجود دارد (کنسول مرورگر را در Chrome با استفاده از Ctrl + Shift + j باز کنید). از آنجا که این خطاها از آنجا شروع می شود (بیشتر وقت ها دلیل آن این است که تم یا هر پلاگین دیگری فعال شده است) را بررسی کنید و آنها را حل کنید 11. اگر از پلاگین های کش کننده همچون وردپرس راکت استفاده می کنید، کش آن پلاگین را پاک کنید. 12. اگر افزونه پیشنهادات هوشمند درگیری با هر پلاگین یا پوسته شما دارد. ما را راهنمای خدمات خود برای رفع کردن درگیری پلاگین ها و پوسته بررسی کنید

  • 4. برای محصول متغیر، من نمی توانم تغییرات را از فهرست کشویی در پیشنهاد انتخاب کنم (و یا قابل مشاهده نیست / یا شکسته نشده است).

    لطفا مطمئن شوید: 1. شما تغییرات را به درستی در محصول متغیر ذخیره کرده اید، 2. اگر شما می توانید تغییرات در صفحه متغیر محصول را انتخاب کنید، 3. شما در میان پیشنهادات کد کوتاه [so_product_variants] دارید, 4. شما هیچ ویژگی سفارشی برای این محصول متغیر اضافه نکرده اید، زیرا در حال حاضر پیشنهادات هوشمند ویژگی های سفارشی را پشتیبانی نمی کند اگر هنوز هم نمیتوانید تغییرات را حتی بعد از انجام مراحل بالا مشاهده کنید، ممکن است که افزونه پیشنهاد هوشمندانه با پوسته یا هر پلاگین دیگری از شما تضاد داشته باشد. همه پلاگینهای خود را به جز ووکامرس و افزونه پیشنهادات هوشمند غیر فعال کنید، و پوسته فعلی خود را به پوسته پیش فرض وردپرس (مانند پوسته های Storefront یا 2017) تغییر دهید و سپس یک چک بکنید و با سپس با عملکرد آن را بررسی کنید (به راهنمای خدمات خود برای مراحل دقیقت تر مراجعه کنید). اگر بعد از آن می توانید تغییرات را از لیست کشویی انتخاب کنید، سپس پلاگین های دیگر را یکی یکی فعال کنید تا پلاگین متضاد را پیدا کنید و در انتها پوسته خود را عوض کنید تا بررسی کنید که ببینید کار می کند یا خیر.

  • 5. حتی پس از پذیرش/رد پیشنهاد، همان پیشنهاد را نشان می دهد؟ یا نمایش پیشنهاد ادامه دارد؟

    آیا شما در حال استفاده از کد کوتاه پیشنهادات هوشمند با offer_ids هستید، به عنوان مثال، [so_show_offers offer_ids = "109"]؟ اگر بله، به این دلیل است که مجددا اجرای همان پیشنهاد را ارائه می دهد. در پذیرش/رد پیشنهاد، صفحه رفرش شده است. سپس وردپرس محتوای مجاز را در ویرایشگر مجددا اجرا می کند و از آنجایی که کد کوتاه در ویرایشگر نوشته می شود، نشان می دهد که کد کوتاه پیشنهاد شده نیز همراه با آن اجرا می شود و از این رو شما همان پیشنهاد را دوباره مشاهده می کنید. برای غلبه بر این، در پیشنهاد شما می توانید هر یک از تنظیمات زیر را پیکربندی کنید، – یک قاعده منحصر به فرد در پیشنهاد را تنظیم کنید که مانع نمایش پیشنهاد شما خواهد شد. – در زیر اقداماتی که وقتی پیشنهاد پذیرفته می شود، گزینه تغییر مسیر را به یک آدرس اینترنتی انتخاب کنید و پس از پذیرش پیشنهاد، مشتریان خود را به هر صفحه دیگری در سایت خود هدایت کنید. – در زیر اقداماتی که هنگام رد کردن پیشنهاد انجام می شود، گزینه ای را انتخاب کنید و مشتریان خود را به صفحه دیگر سایت خود منتقل کنید و پس از رد کردن پیشنهاد، مشتریان را هدایت کنید.

  • 6. هنگامی که یک پیشنهاد را قبول/رد میکنم، چرا نمیتوانم همین پیشنهاد را دوباره ببینم؟

    به طور پیش فرض در افزونه پیشنهادات هوشمند، اگر یک پیشنهاد توسط مشتری پذیرفته یا رد شود، پس از آنکه مشتری دوباره وارد سیستم شود، همین پیشنهاد تا زمانی که مشتری دوباره وارد حساب کاربری خود نشود (برای کاربران ثبت نام شده) نمایش داده نمیشود، به عنوان مثال پیشنهاد تنها یک بار در آن جلسه خاص قابل مشاهده خواهد بود. برای کاربران مهمان، همان پیشنهاد زمانی که مرورگر را کامل ببندند و دوباره آن را باز کنند، پیشنهاد دوباره نمایش داده می شود.

faq
partner
partner
partner
partner
partner
partner